Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 5 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Real-time camera pose estimation for augmented reality
Szentandrási, István ; Slavík,, Pavel (oponent) ; Liarokapis,, Fotis (oponent) ; Herout, Adam (vedoucí práce)
Fiduciary markers form the base for camera pose estimation for many Augmented Reality applications, when a fast and robust solution is required. In this thesis an efficient marker-based camera pose estimation is outlined for Uniform Marker Fields with several real-world applications. The proposed algorithm is highly efficient and works in real time even on multiple platforms, including mid-range smartphones. On-screen markers are used to establish relative pose between devices for task-migration and information reaccess. In movie production, the described camera pose estimation as part of the chromakeying process, provides content creators real-time preview. Results show that the described detection algorithm performs comparably to other marker-based methods and it is several times faster. The implemented applications provide viable - cheaper and faster - alternative to existing solutions.
Real-time camera pose estimation for augmented reality
Szentandrási, István ; Slavík,, Pavel (oponent) ; Liarokapis,, Fotis (oponent) ; Herout, Adam (vedoucí práce)
Fiduciary markers form the base for camera pose estimation for many Augmented Reality applications, when a fast and robust solution is required. In this thesis an efficient marker-based camera pose estimation is outlined for Uniform Marker Fields with several real-world applications. The proposed algorithm is highly efficient and works in real time even on multiple platforms, including mid-range smartphones. On-screen markers are used to establish relative pose between devices for task-migration and information reaccess. In movie production, the described camera pose estimation as part of the chromakeying process, provides content creators real-time preview. Results show that the described detection algorithm performs comparably to other marker-based methods and it is several times faster. The implemented applications provide viable - cheaper and faster - alternative to existing solutions.
Marketingový koncept pro nový film Vobrázky z vajglů
Slivka, Matúš ; Postler, Milan (vedoucí práce) ; Průša, Přemysl (oponent)
Tato bakalářská práce si klade za cíl vypracovat optimální marketingový koncept pro nízkorozpočtový film Vobrázky z vajglů. Zároveň hodnotí nakolik je potřeba se zabývat komplexním marketingovým plánováním u nízko-nákladových počinů. Teoretický základ práce vymezuje základní marketingové pojmy, a podrobně charakterizuje nejdůležitější postupy a nástroje pro tvorbu marketingové strategie. Praktická část je rozdělena do dvou částí. První z nich se věnuje filmu samotnému i jeho tvůrcům a popisuji v ní průběh vzniku filmu, jež se prolíná s popisem propagace filmu. Závěr práce je zaměřen na detailní marketingovou analýzu projektu, z níž vycházím při tvorbě návrhu marketingového konceptu.
Vliv nových médií na filmovou a video produkci
Andrle, David ; Pavlíček, Antonín (vedoucí práce) ; Kalina, Jaroslav (oponent)
Práce je zaměřena na ovlivnění filmové a video produkce v souvislosti s příchodem nových médií. Cílem práce je zmapovat, jak nová média ovlivnily distribuci filmové a video produkce v závislosti na jejich využití na trhu. Práce definuje základní pojmy a zaměření nových médií. Charakterizuje rozdílnost pojmu stará a nová média, v čem jsou jejich odlišnosti, specifika a do jaké míry změnily filmové a video distribuční kanály.Vytváří ucelený výčet a porovnání existujících poskytovatelů Video on demand služeb. Na základě zvolených kritérií specifikuje a posléze porovnává nejrozšířenější servery umožňující video hosting. Práce zahrnuje i další zdroje, jenž napomáhají šíření filmu či videa a která se vytvořila až s příchodem tzv. Webu 2.0. Z důvodu častého střetnutí autorského zákona v souvislosti s nelegální distribucí, zejména v oblasti filmu, je i tato tématika zahrnuta do obsahu.
Ke světlým zítřkům. Politická a ideologická propaganda v československých filmech natočených v letech 1948 - 1960
SUDA, Vladislav
Tématem bakalářské práce je politické a ideologické ovlivnění filmové tvorby komunistickým režimem v Československu. Časově se práce soustředí na období let 1948 - 1960. Cílem práce je recepce propagandistických postupů vládnoucího režimu a dobových norem, které byly na tehdejší kinematografii kladeny, na základě zkoumání vybraných filmů. Filmy jsou řazeny podle žánrů. Práce se zároveň pokouší nalézt i snímky, které se dobovým normám vymykaly. Kvůli zasazení do dobového kontextu, jsou stručně shrnuty i události, které měly dopad na běžný život, kulturní politiku a na vývoj kinematografie v tehdejším Československu

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.